با استفاده از روشهای زیر میتوانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
وقتی بندگی نمی کنیم داریم همون کاری رو میکنیم که شیطان کرد
وقتی خدا گفت به آدم سجده کن و نکرد مهم سجده نبود ، پیروی نکردن بود
انگار دوباره داریم به خودمون سجده نمیکنیم
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
Δ