دوباره به خودمون سجده نمیکنیم

وقتی بندگی نمی کنیم
داریم همون کاری رو میکنیم که شیطان کرد

وقتی خدا گفت به آدم سجده کن و نکرد
مهم سجده نبود ، پیروی نکردن بود

انگار دوباره داریم به خودمون سجده نمیکنیم

image_print
برچسب ها :

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

15 + 18 =